fredag 8. januar 2010

Nytt År, Nye Muligheter

Ja da var det et nytt år igjen, takker alle kjente for det gamle og ønsker dere alle et riktig Godt Nyttår.


Det har vært litt labert på denne fronten, men hadde forhåpentligvis bare en pause.
Kommer liksom ikke igang med noe håndarbeide for tiden ,tror jeg er inne i en tørkeperiode. Hadde veldig lyst til å finne på noe nytt, lære noe nytt , men slo det fra meg da jeg surra litt rundt på loftet her om dagen. Prøver nå å få igang DUKKEHUS prosjektet mitt igjen , vi får se hva som skjer etterhvert. Her er ihvertfall noen bilder av hva jeg driver med om dagen.


Ser vel ut som en skrothaug men det skal bli et dukkehus, håper jeg.


Skal male hele huset hvitt, fordi jeg synes det blir finest.


Hadde lagt fliser i to rom og tapetsert litt fra før, så nå skal det legges tregulv på kjøkkenet.Ble veldig fornøyd med dette jeg, men manglet et par pinner på å bli ferdig.Kjøpte disse rørepinnene på Europris for en GANSKE lang stund siden, så jeg reiste dit dagen etter.De hadde sluttet med dem desverre!!! Men damen hadde tre brukte som jeg fikk...Superflaks spør du meg , gjett om jeg ble glad, det holdt akkurat til å bli ferdig med kjøkkengulvet.


Lagde meg en dørmatte til gangen av hyssing,synes det var artig å lage selvom det var fryktelig smått.


6 kommentarer:

  1. Så spennende da. Gleder meg til å se det helt fedig!

    SvarSlett
  2. Takker for kommentaren på bloggen min:) Dette er da et nydeligt dukkehus. Det blir spennende å se ferdig:) Alltid moro å prøve noe nytt:)

    SvarSlett
  3. Hobbytørke opplever vi alle innimellom, men lysten kommer nok igang igjen skal du se :-) Gleder meg til å se dukkehuset ditt ferdig. Det blir nok lekkert.

    SvarSlett
  4. Duverden!! Dette var flott. Du må vise mer etterhvert som du "pusser opp" huset!

    SvarSlett
  5. Dette er jo helt nydelig og ennå bedre når alt er ferdig selvfølgelig :) Hadde en drøm om å lage et jeg og en gang men det ble aldri noe av så det skal bli spennende å følge deg med dette!

    SvarSlett
  6. Så flott det blir,gleder meg til å se det helt ferdig.Ha en flott helg.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)