lørdag 21. januar 2012

Noen regler......

er det vel greit å følge :O) 
 
Disse reglene fikk jeg i en melding av min svigerinne , som synes de passet veldig bra til meg :) Og jeg synes de var herlige . Derfor legger jeg den i bloggen min under "kjekt å ha"..... Tusen hjertlig takk Ragne , de skal jeg prøve å følge :O) 

 ♥
Her er det et 1 liters Norgesglass som har fått hekla lokk , denne gangen med grov hyssing som bånd . Aner ikke hva det heter det jeg har i krukken , men jeg kjøper det på Kiwi , kjempegodt å småspise litt fra denne krukken er det ihvertfall . 
Nå skal heklenålen få en liten pause for jeg driver på med et nytt syprosjekt ............ 
Noe som heter Quilt as you go , en herlig teknikk som jeg skal vise dere litt av en annen dag.
Ha en flott helg og kos dere masse :)



9 kommentarer:

  1. Bente, det var bra regler och jag följer dem redan!
    Dina burklock är så fina och jag måste göra sådana, käckt att sitta och göra sådana när man vill ha något att göra vid Tv-n.
    Ska bli fint att se vad du ska quilta!
    Ha en fortsatt fin lördag kväll!
    Kram Eva

    SvarSlett
  2. Så morsomme lokkene ble. Du er egentlig veldig smart :-)

    SvarSlett
  3. Heisan og takk for koselig kommentar.
    Må nyte syne av jellyrollsen litt til, før jeg tar den i bruk.
    Ha en fin søndag!


    Klem fra Rita

    SvarSlett
  4. Herlige regler, de skal jeg nok prøve å leve etter.
    Nok en gang, kjempe koselige lokk.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Gode regler dette:O)
    Koselig og flott med slike hekla lokk på glass!!
    Nyt søndagen, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  6. Ja dette må være regler som er perfekte for deg :)
    Lokkene er søte. Gleder meg til å se hva du nå har på gang.
    Mona

    SvarSlett
  7. Greie regler det der! Stilig måte du har gitt "nytt liv" til norgesglasset. Finnes jo egentlig ikke fine glass, spør du meg! Ha en super uke! Skal du på strikketreff på Projo i juni forresten? Hadde håpa å få treffe deg der, jeg! Stor klem fra meg :)

    SvarSlett
  8. Ser ut som det er fine regler å følge :)!
    Det er jo bare så fint med norgesglass med hekle brikke på lokket !
    ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  9. Så først ut som sneiper oppi norgesglasset og jeg trudde det hadde tippa helt for deg. hihi.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)