onsdag 13. januar 2016

2016 .... et nytt år

...... med masse nye muligheter :) 
I sommer skaffet vi oss 2 dverggeiter , Mathilde og Gunnhild :) Det er så utrolig koselig med de to altså , de følger etter meg ute og kommer når jeg roper på dem :) 
Det ble litt kaldt her synes jeg ....  - 12 grader er kaldt :) Så for sikkerhets skyld sydde jeg vinterdekken til dem begge to . Lilla vinterdekken :) De har varmelampe inni bua si og masse halm å ligge på . Gulvet er isolert men ikke veggene . Jeg var litt bekymret om de kanskje frøys ...... Jadda de er bortskjemte de geitene mine :) 

Lilla bevernylon med fleecefor ble godt å varmt . Brukte mønster på hundedekken fra Stoff og Stil . Geitene er fornøyde og jeg er fornøyd ..... det er sånn det skal være :) 

Ønsker dere alle et riktig Godt Nyttår 


3 kommentarer:

  1. Fort gjort å degge litt for kjæledyra sine :) Mine katter har fått snekret senger som er isolert med isopor for kalde dager, samt gode varme sitteunderlag i ull ;)

    SvarSlett
  2. Godt nyttår til deg, gleder meg til å følge deg gjennom ett nytt år. Ååå, så koselig med geiter da. Heldige er de geitene som får bo hos deg :-)

    SvarSlett
  3. Gott Nytt År!
    Vilken glädje att ha getter, det är sällskapliga djur. Och fina täcken har du sytt till dem, bra att de inte behöver frysa.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)