tirsdag 13. desember 2011

Ny gardinkappe.......

måtte jeg jo selvfølgelig sy , midt oppi julekosen :O)

Hadde sett en gardinkappe på nett , som selvfølgelig ikke var å få tak i lenger . Men da kunne jeg jo bare sy den sånn ca. slik jeg husket den.....og utfra et bittelite bilde  , jadda :O)))) Skjønte at det var en type liftgardin men snorene gjorde samme nytta . Og at jeg har sydd denne kappa omtrent 2 ganger ser jo ikke dere på bildene hihi. Sprettekniven er et utrolig godt hjelpemiddel :O)

Brukte lin der det er brodert og stripete stoff under fra Stoff og Stil . Snorene er også lin . Disse hjertene synes jeg er veldig søte så da broderte jeg dem i rødt . Fikk jommen plass til God Jul også , koselig....Har de samme hjertene på tunikaen min også.

Det var ikke helt sånn den andre så ut men jeg ble veldig fornøyd med denne kappa og de gamle gardinene kan jeg bruke litt til :O) Har kjøpt til sidegardiner også , men det skal ikke syes nå før jul..... det får holde med kappa.
Ønsker jeg alle som er innom her hos meg , klem fra Bente :O)

17 kommentarer:

  1. Ja, du kan vara förnöjd, kappan blev så fin och du är så duktig! Stoff & Stil är en härlig affär, njuter av att gå och titta på alla fina tyger där.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvarSlett
  2. Skjønner godt at du ble fornøyd, for dette ble fint.
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. All grunn til å gå jula trygt i møte, for det ble lekkert!
    Nyt førjulsdagene videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Åh, så nydelig det ble :-)

    SvarSlett
  5. Tror du kan være glad den andre var utsolgt ;) for denne er så flott. Hyggelig julevindu.
    Klem

    SvarSlett
  6. Det var en lekker gardin. Likte godt hjertene du har brodert. Men nå skal det sies at jeg ELSKER hjerter da :-)
    Her er det storm og regn i disse dager så det er best å holder seg inne gitt.
    Ha en finfin jul.

    SvarSlett
  7. Kjempe fin kappe. Og så flink du er med symaskina.

    SvarSlett
  8. Den var lekker .... lager du sånne for å selge eller er det din egen ? Blir såååå imponert over alt det flotte du lager og bloggen din . Klem fra Heidi :) En dag skal jeg få meg en blogg jeg også ....

    SvarSlett
  9. Super fin kappe, den har du god grunn til å vere stolt av:-)

    SvarSlett
  10. DE var bare dritlekre, Bente!!!!! Jeg bøyer meg i støvet for hvor flink du er med symaskinen!!!!
    Klem :)

    SvarSlett
  11. Kjempekoselige julegardiner! Så flink du er.
    Ønsker deg fine førjulsdager videre.
    Klem T

    SvarSlett
  12. Rålekker kappe!! Koselig å fornye litt til jul ;)
    Ønsker deg ei riktig GOD JUL :)
    Klem fra Lis

    SvarSlett
  13. SÅ julefine gardiner du har fått deg! Nå kan det bare bli jul hos deg :)

    SvarSlett
  14. Så personlige og fine julegardiner du har laget:) Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  15. Dette kan du! Skikkelig fine julegardiner ble det.
    Ha noen fine stressfrie dager frem til jul.
    Klem ToneB

    SvarSlett
  16. Så fin julekappe,den ga meg skikkelig julestemning:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)