søndag 11. desember 2011

Julemarked i Gøteborg...........

var en begivenhetsrik opplevelse :O)

JULEMARKED på Liseberg , fredag kveld  :O)
Et vennepar , mannen og jeg har kost oss på en stormfull tur.........

Full storm , opp mot orkan styrke , regna bortover og vi var der vettu hahahaha. Fullstendig kaos i Gøteborg men vi kom fram vi :O)))) Veier og bruer var stengt , men man er jo ikke Nordmann for ingen ting.......... Har vært ute en stormnatt før vi . Fikk nesten hele Liseberg for oss selv.... KOSELIG ja :O)

Lørdags formiddag var vi på JULEMARKED igjen , denne gangen ble det Haga . Der var det sååå koselig og vi traff på familie der faktisk :O))) En laaang gågate med masse flotte ting , hjemmelaget, antikviteter , julepynt osv. Hit drar jeg gjerne igjen .....

Været hadde bedret seg masse , så her var det hyggelig å tilbringe en lørdags formiddag. Mye folk , julemusikk og marked . Sånt blir man i julestemning av :)
Det ble littegranne shopping også.... Her er noe , men det meste vi kjøpte kan ikke vises frem her for nå er det bare 13 dager til jul , så da blir det gaver fra Sverige på flere her :O)
Julemarked i Sverige , med hotellovernatting og masse god mat kan anbefales . Jeg gjør det gjerne igjen , herlig med en juletur i jula :O)

Ha en superflott uke , husk å kose dere masse i adventstiden
Klem fra Bente :O)

11 kommentarer:

  1. Dette har jeg så lyst på også, å dra til en storby med julemarked; det høres virkelig koselig ut!
    Nyt helga videre og ha ei god uke!
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Åhh, tipper du koste deg! ;) ser ut som du har fått med deg noen skatter også ;) Ha en fortsatt fin advent :))

    SvarSlett
  3. Det hørtes veldig hyggelig ut. Det er noe jeg også kunne tenke meg.
    God søndag
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Virker veldig fristende du! Skjønner at dere hadde en super tur!
    Klem :)

    SvarSlett
  5. Det er koselig med slike førjulsturer. Var selv ett år på julemarkedet i Praha. Det er også verdt et besøk. Så synd dere fikk så sårlig vær. Ser ihvertfall veldig koselig ut :-)

    SvarSlett
  6. Ja, här har vi haft ett hemskt väder! Kan tro att det inte var så mycket folk på Liseberg i fredags: Vi var där idag och det var hur mycket folk som helst. Lördag eftermiddag var vi i Haga och då regnade det hela tiden så vi satt mest på café.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvarSlett
  7. Til tross for vind og regn ser det såååå hyggelig ut. Kan tenke meg å gjøre det en gang.
    Mona

    SvarSlett
  8. Bente, jag har försökt att maila till dig men det lyckas inte. Jag har betalat in portot till dig också, kolla om du fått betalningen plus porto. Hör av dig annars!!
    Kram Eva

    SvarSlett
  9. Så herlig med en førjulstur :)

    SvarSlett
  10. Så flott! En gang skal jeg også på julemarked i en av de fine byene som har julemarked. =)
    Nyt adventstida. Klem =)

    SvarSlett
  11. Det høres jo bare så koslig ut... tror jeg må få med meg kællen ditt en tur :)
    Ha en fin morgendag, klem.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)