fredag 26. mars 2010

GAAA lapp nr. 14 , tøfler og litt søm.


Lappen som Hanna Burns har designet var grei å strikke. Nå har jeg 14 lapper så da er det bare 6 lapper og kanten rundt igjen å strikke + monteringa. Spennende er det ihvertfall.


Så var det et par tøfler til min datter for hun frøys på føttene og tova tøfler varmer godt.


POSEPOSE og TREKK TIL MÅLEBÅNDET


Min datter har ønsket seg en posepose med asiatisk motiv lenge , og nå er det i boks. Jeg broderte med symaskin min og jenta var superfornøyd.




Prøvde også å sy et trekk til målebåndet og det blei ganske greit, men noen forandringer blir det tenker jeg. Trykker jeg på saksa går målebåndet inn igjen.

7 kommentarer:

  1. Så mange fine ting du har laget! Genialt etui for målebåndet!

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har både strikket og sydd.Ønsker deg og dine en flott helg.

    SvarSlett
  3. Så mye fint:) Tøflerne er varme og deilige ut:) Ha en riktig fin påske:)

    SvarSlett
  4. Flott posepose og metermålskjuler. Du er flink med både symaskin og strikkepinner for de tøflene så utrolig deilige ut! Håper du får en flott påske!

    SvarSlett
  5. Flotte sokker og sømprosjekter. Lappen til teppet ble også flott. Gleder meg virkelig til å se teppet deres ferdig. Målet er ikke langt unna nå.

    SvarSlett
  6. Fin ting du lager. Du er flink!

    Så morsomt med den lille saksen på målebåndet, sånne detaljer gjør seg.

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  7. Så mye fint og praktisk, nydelig posepose og deilige sokker :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)