fredag 23. april 2010

Hemmelig venn


Her har jeg laget en knapp til Hemmelig venn på PROJO ;o) Det er veldig artig å lage sånne knapper. Jeg bruker litt av hvert når jeg lager dem i Paint , Photoscape,Photobucket osv.


Jeg fikk pakke i posten :o) Er med på hemmelig venn på Projo og fikk en flott gave igår. Fant ut at det var fra Strikkefrua for i hintet hennes stod det hekler myyye.Det er bare henne som hekler så enormt mye inne på Projo he he. Fikk et flott mønsterhefte fra Dale, babygarn og perler til å strikke pulsvarmere og en heklet nålepute som hun har laget selv.Har aldri strikket med perler før så det skal jeg jommen prøve.

4 kommentarer:

  1. Grattis med flott pakke!

    SvarSlett
  2. Så fin pakke du har fått:)

    SvarSlett
  3. Så flott pakke du har fått da. Morro med pakke.

    SvarSlett
  4. så fin pakke du har fått. høres så spennende ut dette hemmeligevenn tingene. ser det er ganske mange som er med på sånt rundt forbi. :)
    ønsker deg en flott uke

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)