tirsdag 19. oktober 2010

Isskrapevott


Jeg har strikket meg en isskrapevott men har heldigvis ikke fått brukt den ennå :0))) Mønster fant jeg her hos Petronella


Fikk en ide av ei venninde om en ragquilt eller rufseteppe så da er jeg igang med et nytt prosjekt. Dette skal bli gøy . En stor pose på 25 kilo med flanel filler kjøpt hos Tess.


Et fleecepledd som vatt , fordelen med dette opplegget er at når teppet er ferdig sydd så er det ferdig vattert og quiltet , herlig.



Og her er jeg igang med lappene. Hun sa det gikk kjapt og at det var lett og jommen stemmer det. Kommer tilbake med nærmere fremgangsmåte og forhåpentligvis et ferdig teppe. :0)

3 kommentarer:

  1. Så artig da. Blir spennende å se dette ferdig !

    SvarSlett
  2. Blir spennende å se lappeteppet etterhvert :) Søt vott ;) Ha en fin onsdag, klem

    SvarSlett
  3. Synes du sa onsdag jeg Bente, men kjenner jeg deg rett stod du vel på Tess når de åpnet i dag:DD
    Ser ut som du fikk tak i en sekk med mange av de fillene jeg brukte også!
    klem Laila

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)