fredag 15. mai 2009

BUNAD og 17.MAI

Ja, da har jeg hengt ut bunaden til min datter,skjorta er til vask og sølvet må pusses litt.Hun kommer og henter utstyret i kveld.Jeg sydde denne til hennes konfirmasjon for 7 år siden.Hun kunne velge mellom øst-Telemark eller Vestfold bunaden. Hun ville, som dere ser,ha øst-Telemark. Bestemoren hennes er fra Bø i Telemark og jeg synes det er en flott bunad, og moro med noe annet enn Vestfoldbunaden.
Ønsker alle en riktig fin 17.mai og gratulerer med dagen.


5 kommentarer:

  1. Åh, den er bare et syn for øye. Kunne tenkt megden selv, men har ingen tilhørighet og det synes jeg en skal ha når en kjøper bunad.

    SvarSlett
  2. Praktfull bunad.
    Ønsker deg og dine en flott 17.mai

    SvarSlett
  3. Åh det er en nydelig bunad:) og så mye herlig garn:) Garn får man aldri for mye av:) Ha en riktig fin 17 mai:)

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en fin 17.mai

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)