tirsdag 15. juni 2010

Gardinkappe

Ja da var endelig denne kappa ferdig ;0)Kjøpte ferdig kappe med hullsøm på Princess som jeg bleket fordi mønsteret på gardina var brun og beige. Sydde på den heklede kappen som jeg har hatt liggende uferdig en laaaang stund.Meldte den på i UFO alongen på Projo og da fikk jeg jommen gjort den ferdig gitt..
Jeg er veldig fornøyd med resultatet, så da er dette sommergardin og til jul henger jeg opp rødrutete sidegardiner, det prøvde jeg og det blir kjempekoselig :0)Da har jeg to vinduer til som gjerne skulle hatt hver sin kappe de også hm...de får nok vente det blir ikke akkurat nå ihvertfall.

27 kommentarer:

  1. De ble utrolig lekre. Så flink du har vært!

    SvarSlett
  2. Du er utrolig flink til å hekle! De gardinene ble super fine!

    SvarSlett
  3. Åååååå- jeg skulle gitt mye for å fått tak i en sånn!!! Dåååån! Helt ubeskrivelig vakker, jeg blir nesten stum- og det skal MYE til ;o)
    Så flink du var som fullførte!
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  4. Så flotte gardinkapper :)))

    SvarSlett
  5. Tror det er den flotteste hekleborden jeg har sett. Ser innmari vanskelig ut å hekle slike ! Ha ei fin uke.

    SvarSlett
  6. Den gardina er det vi heromkring kaller dritstilig!!!!
    Veldig kosleig blogg du har forresten! Og takk for koselig hilsen i min blogg :)

    SvarSlett
  7. Hei. Skulle gjerne hatt oppskriften med deg, er det mulig?

    Kommenter i bloggen min du ( klikk på navnet mitt) så får jeg svar, om du vil og kan :)

    Takk på forhånd :)

    SvarSlett
  8. Oj! Dette mønsteret har jeg leita lenge etter! Er det mulig å få en kopi? Min mormor hadde slike kapper på kjøkkenet og jeg skulle så gjerne ha heklet de selv.

    Hilsen
    http://denrealeullkroken.blogspot.com/

    SvarSlett
  9. Hei Bente. Nydelig håndarbeid du lager, det må jeg si!! Er det mulig å gå oppskriften på denne gardinkappa?? Har lenge vært på jakt etter denne, da jeg har sett den før, men da var det feil i mønsteret..
    Hilsen Synnøve Nergård
    sy-ner@online.no

    SvarSlett
  10. Hei jeg bor i et 300 år gammelt hus og har lett etter noe lignende som dette. Den var utrolig flott! Hadde satt stor pris på om du kunne sende meg oppskriften på mail. På forhånd takk! Mvh Ann Kristin Tinnesand (annkristin.tinnesand@gmail.com)

    SvarSlett
  11. hei. kjempefin gardin. Kan du sende meg oppskrifta? Hilsen Ruth Tove Aune
    mail addr: ruth_vesterbukt@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Hei - min svigermor har tidligere heklet denne flotte kappen men nå finner vi ikke oppskriften - vil sette stor pris på om du kan sende den til meg på: liss_steinbakk@hotmail

    SvarSlett
  13. Kjempefin gardinkappe du har laget. Har lyst å prøve meg på denne, selv om det nok blir mye rekke og slette…...Får ikke tak i Solberghefte nr 56, så jeg har blitt kjempeglad om du kunne du sende meg oppskriften? Med vennlig hilsen Jorunn Nordmo Mail: zjn@nordlysnett.no

    SvarSlett
  14. Så utrolig fin kappe. Har lett lenge etter en heklet kappe som ville passe i stuen min. Så så jeg denne som du har lagd og den vil passe perfekt. Er det lov å være så freidig å spørre om å kunne få oppskriften? Hilsen Pia. E-Mail: pia.susann.andersen@gmail.com

    SvarSlett
  15. Hei,
    henger meg på de andre som har kommentert over, så utrolig nydelig gardinkappe!
    Kjenner at det er i overkant dumdristig av meg å forsøke meg på et slikt prosjekt, med mine begrensede hekleferdigheter, men har så lyst å gi det et forsøk.

    Hadde det vært mulig å få oppskriften på mail? Hadde blitt så glad!
    Mailadressen min er: giske_camilla@hotmail.com

    Mvh.
    Camilla G.Nyman

    SvarSlett
  16. Hei, Nydelig gardinkappe.Er det mulig å få oppskriften? Mvh Kjirsti email:kjirstipernille@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Jeg er helt forelsket i dette mønsteret, kan jeg få det, kan du også
    s1lantis@t-online.de

    SvarSlett
  18. Fantastisk flott gardinkappe,-så dyktig du er! Er det mulig å få en kopi av mønsteret? Mvh, Anne (ostensvig@gmail.com)

    SvarSlett
  19. Fineste gardin jeg har sett. Kan jeg også få oppskrift? elisabeth.hetta@outlook.com
    mvh Elisabeth

    SvarSlett
  20. Nydelig! Er det mulig å få oppskriften? Mailadr: v-thorst@online.no

    SvarSlett
  21. Hei. Nydelig gardinkappe�� er det mulig å få kopi av heklemønsteret? Mail: lill-tog@online.no

    SvarSlett
  22. Hei. En fatastisk gardinkappe du har laget! Tenker den pryder ditt vindu! Ser det er mange som spør etter oppskriften og jeg er nok ingen unntak. Er det noe du kan gi fra deg eller er det et sted jeg kan kjøpe den? Vet det var en liknende i Familien for mange år siden som jeg fikk tilsendt i en konvolutt, men etter mange flyttinger finner jeg den dessverre ikke igjen. Håper å høre fra deg om hvordan jeg kan få tak i denne :) Takk for flott inspirasjon på bloggen :)) Mvh Kristin Bj. Kontakt: kristinbb@me.com

    SvarSlett
  23. Hei igjen. Jeg kontaktet Familien og fikk den derfra. Den er dessverre utsolgt, men for de som leser dette kan de bestille den ved å sende SMS til 2205 med kodeord: Mønster heklet gardinkappe nr 19/1999 + din mailadresse.
    Håper alle får tak i :) Kristin

    SvarSlett
  24. Den var så nydelig��er det mulig å få oppskriften? Eller hvor får man kjøpt den?

    SvarSlett
  25. Glemte å skrive epost. grethe_annie@outlook.com,

    SvarSlett
  26. Hei, Det var en flott gardinkappe du har heklet. Det er ikke lengre mulig å bestille via sms fra familien, så om du kan tenke seg å dele oppskriften hadde jeg blitt veldig glad. karin.eilertsen@gmail.com

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)