mandag 11. oktober 2010

Sikksakk Babyteppe


På lørdag ble min nevø pappa for andre gang :0) En liten gutt som er verdens nydeligste , selvfølgelig ;0) Så da har jeg heklet et babyteppe i Sandnes Alpakkagarn til arveprinsen .


Teppet ble så utrolig mykt og godt så det garnet kan anbefales . Har også heklet en kant med staver to ganger rundt hele teppet. Mønsteret fant jeg her på GARNSTUDIO


Fikk sydd meg et lommetørkle-etui i helgen for på høsten er det veldig kjekt med sånne ting i vesken. Pysjamasengelen og snømannen sydde jeg for lenge siden , men lurer på om jeg skal sy noen flere. Ser jommen ut som de ler av meg hm....

16 kommentarer:

  1. Pysjamasengelen vsr jo kjempe skjønn!!!

    SvarSlett
  2. Nydelig fargesammensetning på babyteppet. Og Tilda-figurene var kjempesøte. :D

    SvarSlett
  3. Nydelig babyteppe og alpakkagarn er jo bare lekkert. Flotta Tildafigurer også!

    SvarSlett
  4. Mye fint du har laget:) Teppet er jo nydeligt. Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  5. Så flott teppe du har heklet med en veldig fin fargekombinasjon. Det varmer godt for en liten baby :)
    Jeg blir alltid så imponert over Tilda-tingene dere lager. Jeg og symaskinen min er nemlig ikke så gode venner, så sånne ting overlater jeg til andre ;)

    SvarSlett
  6. Nydelig babyteppe du har laget. Flotte samstemte fargter. Liker Thilda figurene veldig godt, men som du vet...søm er ikke min strke side :-)

    SvarSlett
  7. Flott teppe. Og alpakka garnet er herleg.

    SvarSlett
  8. Nydelig baby teppe du har heklet. Skjønne farger på det. Hekling er ikke min sterke side.

    SvarSlett
  9. Nydelig teppe. Koselig engek og snømann.

    SvarSlett
  10. Så flott bølgeteppe! Heldige babyen :) Fin blogg du har. Likte den strikketøyveska di. Ser også at du har strikka GAAA teppe som jeg drømmer om! Ha en flott tirsdagskveld. Hit stikker jeg nok senere også innom :)

    SvarSlett
  11. Så nydelig teppe! Flinke du som hekler så fint:)

    SvarSlett
  12. Kjempefint babyteppe du har heklet!

    SvarSlett
  13. Hallo Bentemor ;)
    Så lekkert det ble! Har veldig lyst til å prøve meg på sikksakk teknikken jeg også, men har jo så mye på gang bestandig og alt for liten tid...
    klem Laila

    SvarSlett
  14. Fiine teppet! Så heldig det lille gullet er da! Og lommetørkle- etuiet er jo bar supersøtt :o)
    Klem til deg

    SvarSlett
  15. Nydelig babyteppe!Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  16. Hei:-)
    Dette var en kjempefin, kreativ og allsidig blogg:-) Babyteppet var helt nydelig, heldig den som får varme seg med det:-)
    Legger meg som følger og titter innom igjen.
    Kikk gjerne innom meg også:-)

    Fortsatt fin dag!

    Nina

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)