fredag 1. oktober 2010

Gave


Hurraheioghopp, jeg er så glad... :0)) Fikk gave i posten fra Duvi. Meldte meg på overraskelse i bloggen hennes når hun hadde 200 innlegg og jommen vant jeg gitt. Hun har jommen truffet superbra når det gjelder meg. Jeg skal farge garn med KoolAid, det blir spennende. Fikk også fingerbøl fra Gjestal og ei kuul høne he he. Tuusen hjertlig takk Duvi



Jeg får vel oppdatere hønsegården litt :0) Tre høner og en HANE hm...Den hvite Sussex`n er en gutt og han er sjefen over alle sjefer he he. Må vel levere han tilbake tenker jeg, vi får se ....Her ser han egentlig sinna ut men han er verdens snilleste. Tasser etter meg overalt for å få oppmerksomhet og mat.

7 kommentarer:

  1. Lykke til med garnfarging:) og du verden så stolt en hane:)

    SvarSlett
  2. Så flott gave du fikk. Blir spennende å se garnet etter farging!

    SvarSlett
  3. Så mye flott du har fått i fave. Blir spennende å sr garnet ferdig farget. Flotte høner og en stolt hane da....

    SvarSlett
  4. Flott gave du har fått.Og for en tøff hane da.

    SvarSlett
  5. Gratulerer,flott gave du har fått! Garnfarging er morsomt og så lukter det så skrekkelig-voldsomt-mye godt av koolaiden :0)) Flott hane du har, kan da ikke gi bort den flotte karen vel? Eller blir det for *host* mange fjærkre etter en stund kanskje? hehe HA en fin helg!

    SvarSlett
  6. Så kul, jag försökte mig med färgning förra vintern. Koolaid, det blir kraftiga färgseanser det, helkul :) Grattis!

    SvarSlett
  7. Så flott gave du har fått. Og det var fine høner og en staselig hane!
    Strikkevesken i forrige innlegg var kjempefin!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Klem T

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)