tirsdag 28. september 2010

Strikkeveske



Ferdig med den veskepakken jeg kjøpte i Birmingham :0) Forandret litt på baksiden med et broderi isteden for sauer. Broderte også foran på vesken og pyntet med litt blonde øverst.



Det var ingen lomme innvendig så det måtte jeg ha til sånne viktige ting(mobil , lommebok osv. ) Veska var morsom å sy selv om det var engelsk mønster, litt annerledes måte å gjøre det på egentlig:0) Den er nå fylt opp med et par prosjekter , litt hekling og strikking. ;0)


18 kommentarer:

  1. Åh den er jo nydelig. Virkelig flott veske:)

    SvarSlett
  2. Så lekker den var , og ikke minst morsom. Nå ble jeg misunnelig :-)

    SvarSlett
  3. Det var en kjempefin veske.Ha en flott dag.

    SvarSlett
  4. Å hellemin så flott veske da:-)

    SvarSlett
  5. Wow! Den likte jg godt. Utrolig tøff!!

    SvarSlett
  6. Det var en väska helt i min smak, den hade jag gått med hela tiden , inte bara till stickningen, så innerfickor var smart :)

    SvarSlett
  7. For en lekker veske. Du er superflink til å sy.

    SvarSlett
  8. Nydelig veske du har laget :-)

    SvarSlett
  9. Så flott en veske du har laget, dyktig å sy du. Ønsker deg en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  10. Herlig strikketøyveske. Perfekt dekorert.

    SvarSlett
  11. Så nydelig veske, så flink du er!
    Ønsker deg en fin høsthelg :O)

    SvarSlett
  12. Nydelig veske, så forseggjort og detaljert! Flinke du :)

    SvarSlett
  13. Herlig veske! Likte spesielt sauen;o)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)