søndag 11. september 2011

Strikkekafe` på Projo ......

en lørdags formiddag :O)


Her er det jeg fikk rasket med meg hjem , da har jeg litt å gjøre fremover :) Håndfarget utrolig mykt garn mmmmm , herlig . Et par mønster , Perfect strømpegarn , et hespetre osv...


Her ser dere de kjekke damene som alle er avhengige av garn :) Skal jeg noen gang på avvenning for dette , blir det en felles innleggelse med sånne damer. Alle er værre enn meg og det sier ganske mye egentlig :O)


Ser ut som vi hadde det helt toppers , ikke sant :)




Ha en flott høstuke alle sammen , klem fra Bente :O)

10 kommentarer:

  1. Ja strikketreff hos Projo er bare trivelig.
    Misunnelig , neeeeeidaaaaa.
    Jeg overlever nok de kommer hit på torsdag

    SvarSlett
  2. Ja dette var jo en munter gjeng! Kjempekos var det å hilse på deg igjen! Ser at du har fått med deg en fin liten ladning hjem, så lykke til med nye prosjekter.

    SvarSlett
  3. Ser ut til at de hadde da kjempe kjekt. Heldige de som bur så nærme at de kan reisa. Sogndal vert alt for langt vekke..til at eg kan reisa :(

    SvarSlett
  4. Takk for en veldig hyggelig dag. Det at så gøy å se deg igjen. Håper du ikke venter så lenge til neste gang. Lykke til med strikkinga di.

    SvarSlett
  5. Så koslig det ser ut, morro å treffe likestilte :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  6. Ser ut som ni har jättekul på träffen! Tänk om det fanns något sånt kafé här också, du skulle jag vara där. Så mycket garn du fick med dig, nu är du inte sysslolös på ett tag.
    Kram Eva

    SvarSlett
  7. Åhhhh, nå er jeg misunnelig altså! Neste gang må jeg få til å komme også. Herlig fangst du har med deg hjem forresten;)

    SvarSlett
  8. Ser ut som dere hadde det hyggelig. Fint for deg Bente.
    Å være hekta på garn er ikke det værste å være hekta på :)
    Mona

    SvarSlett
  9. Ja, det var der jeg skulle vært...så mange trivelige damer på ett sted skal man lete lenge etter!! Masse herlig garn du har kjøpt deg! Mange timers hos her :)
    Ha en super dag! klem fra meg :)

    SvarSlett
  10. Kjempekjekt med slike treff, og så masse spennende i hyllene i bakgrunnen da. Ikke rart at litt fikk bli med hjem. ;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)