mandag 25. mars 2013

Vinhøne , påskekos .......

og littegranne baking :)
Koselig med sånn vinhøne , selv om jeg ikke liker vin :) Kan jo bare tømme ut vina og fylle den med brus ...må prøves hihi
 Synes den var så søt og den passer inn her hos oss med frittgående høner.
Strikketøy , grilling , nyter utsikten (ser ut som påskefjellet) her hos oss :O) Rett og slett storkoser oss med hjemmepåske .  Snart ferdig med Mariusgenser nr.2 .... 1 arm igjen .
Jeg hater å bake ...... aner egentlig ikke hvorfor .... skulle prøve meg på en ny kake , den ble faktisk perfekt , men smakte heeeelt grusomt , og kladda i munnen hahahaha . Må jo ha gjort noe feil her tror jeg hihi .  Ja , jeg brukte steketermometer ... vær glad jeg ikke brukte febermåleren , det skulle være romtemperatur ;) Den gule kaka ( suksessterte ) er vel den eneste kaka jeg kan , og den er jo bare supergod :)

Vår herlige datter ble 26 år i dag , så jeg lovet henne å prøve meg på en ny kake ... øver på kaker til bryllupet deres , gudskjellov så har hun tanter som er suuupergode på baking :)
God Påske alle sammen , kos dere uansett hvor dere er :O)

10 kommentarer:

  1. Det var en festlig vinhøne! Den ser veldig god og fornøyd ut :) Enig i at du må fylle den med brus istedenfor ;) God påske til deg!

    SvarSlett
  2. søt vinhøne.
    God påske
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Vinhøna var superfin og vinen du tapper ut kan du sende til meg hihi Er dette et ferdig mønster? Til bakeren: en kan ikke være flink til alt! men suksessterte er ikke den enkleste kaka, så da er du flinkere enn du tror:) God påske til deg, jeg har også hjemmepåske og koser meg:)

    SvarSlett
  4. Vinhøna di ble direkte kjempefin!!..og kakene så jo lekre ut, spør du meg;) Jeg liker å bake, men ikke å lage mat..
    Ønsker deg ei riktig god påske, kos deg masse!! Klem fra mæ;)

    SvarSlett
  5. Snerten høne:)
    Kakene ser deilige ut! og suksessterte har jeg bakt i dag:))
    Oppskrifta rev jeg ut fra Allers i 2002, så det var på tide å prøve seg hihi:))
    Har laget meg nye oppskriftsbøker og der skal bare oppskrifter på det som
    smaker godt og selv jeg kan klare å lage inn:)
    Overføringspasta eller limet heter MultiMedium - husker ikke hvor jeg kjøpte det, kansje papirpikene eller jentene...en nettbutikk som har hobbyting iallefal..
    Ha en flott kveld og god påske videre!:)
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  6. Herlig vinhøne, kakene ser jo deilige ut de..... ha en flott påske hos dere, klem frameg

    SvarSlett
  7. Vilken charmig höna till vinet du har! Jag gör som du, slår ut vinet och tar läsk istället. =0)
    Lycka till med bakandet inför bröllopet! Jag tycker att det är kul att baka men gör det sällan för jag kan ju inte äta upp allt själv...
    Kram!

    SvarSlett
  8. Vinhøna er bare helt skjønn. Blir jo i godt humør bae av å se på henne! Lykke til med kakebaksten :-)

    SvarSlett
  9. Den vinhøna var knallfin! :)

    SvarSlett
  10. Ramlet aldeles tilfeldig innom bloggen din:-)) Litt rart igrunn for jeg virkelig HATER symaskin! Men hva får jeg se? Jo en vinhøne!! Akkurat nå er det det jeg ønsker meg aller mest:-)) Har googlet meg langt ut i ingenmannsland, men der er det bare tova høner. Men jeg vil ha en sydd høne!! Så altså: Syr du på bestilling? Pliiiis?

    Hønsehilsen fra Lena

    Sender deg en mail også

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)