fredag 24. september 2010

Sykurs I Bryggerhuset


Minstemann har flytta hjemmefra og da ble det ledig i bryggerhuset vårt. Et rom på 15 kvadrat kan man vel bruke til noe lurt :0) Rommet skal males hvitt og jeg må ordne med litt småting før vi starter kurs i november, gleder meg. Dette har jeg snakket om siden barna i tur og orden okkuperte bryggerhuset :0) Nå har jeg okkupert det og dratt med meg ei venninde som er super til å sy og surre med alt som jeg surrer med. Hun starter med et kurs så får vi se hvordan det går.
I Bryggerhuset kan vi sitte å strikke, sy eller det du måtte ha lyst til og drikke kaffe og slarve litt isammen . Åpent hus på en måte ;0)

2 kommentarer:

  1. Det hørtes så koselig ut. Jeg syr ikke, men kaffe drikker jeg vet du!! Synd jeg bor så langt unna :-)

    SvarSlett
  2. Åh det hørtes deilig ut. Sånt sted ønsker jeg meg også! Synd det ikke er nærmere Oslo så skulle jeg kommet ofte!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)