mandag 10. januar 2011

Litt fra Dukkehuset


Da har jeg fått gjort litt på dukkehuset mitt i helga. Beiset kjøkkenbenker, sydd liftgardin, laget gardinstang og tapetsert en vegg på kjøkkenet.


Gardinstanga er fra en blomsterpinne og 4 treperler. Opphenget på veggen er sånne øyekroker til wire. Tapeten er et scrappeark fra Europris :0) Man tager hva man haver.


Jeg er snart ferdig med 1.etasje så da er det jo bare TO etasjer igjen. Det er utrolig gøy å lage småting til huset, men jeg må en tur til Oslo snart for å kjøpe inn lister , lamper og no strømgreier. For det lønner seg sikkert å gjøre ferdig rommene før jeg legger på gulvet til 2. etasje :0)

7 kommentarer:

  1. Så flott dukkehuset ditt blir Bente.Ha en flott dag.

    SvarSlett
  2. Så fint det blir!!! Herregud for en pirkejobb da!!!!! Beundrer deg for at du har sånn tålmodighet!!!! Men lekkert blir det :)

    SvarSlett
  3. wow altså... dette kan man sikker få helt dilla på. Kjempe fint blir det.

    SvarSlett
  4. Så fint dukkehuset ditt blir. Er litt av en pirkejobb dette her, men du verden så flott det blir.

    SvarSlett
  5. Så kjempefint dukkehus. Dette er mye arbeide.

    SvarSlett
  6. Dette er det flotteste dukkehuset jeg har sett noen gang! Så flink du er.
    Har kikket rundt i bloggen din, og er imponert over alt det fine du lager!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Ha en fin uke videre,
    Klem T

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)