mandag 10. september 2012

Spenserkjole.........

som kan brukes til tunika senere :) 
Kjolen er sydd på bestilling , men kunden ombestemte seg underveis ...... Da har jeg lært : Ikke lag ting på bestilling før kunden er 100 % sikker at hun skal ha det du lager :))
Har brukt mønster fra boken "Barn igjen" som har mange fine barnemønstre. Denne kjolen er i str.3-4 år . 
 Synes den ble veldig søt , og passer fint til ei lita prinsesse  ♥ ♥ ♥ ♥

Denne strikka tingen skal tas i bruk imorgen , for da er det sikkert ei som kommer til å fryse her , skal blogge om det litt senere  :))

8 kommentarer:

  1. Kjempesøt! Så heldig du som behersker symaskina så godt!..en dag skal jeg vie min symaskin litt mer tid...:))
    Ha ei god uke videre, klem;)

    SvarSlett
  2. Så utrolig nydelig, så flink du er :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  3. Den kjolen var jo bare nydelig :)
    Noen blir nok glad for den!
    Ha en fin kveld :o)

    klem

    SvarSlett
  4. Så nydelig den kjolen ble!!!
    Hmmm hva for slags strikk er det da?
    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Så fin klänning du sytt, du är så duktig! Jag hoppas jag kan sy till min lilla Julia när hon blir lite större. Och din stickning är så vacker, undrar vad du ska ut på när du behöver varma kläder?
    Ja, vilka bröllopsplaner vi har, det pratas om det hela tiden. När jag skulle gifta mig tror jag inte det var så mycket planer, inte ett helt år i förväg. Men roligt är det.
    Ha det nu så fint, Bente!
    Kram Eva

    SvarSlett
  6. Skikkelig fin kjole! Går ikke an å være kunde og ombestemme seg når kjolen alt er ferdig! Men du får sikkert solgt den allikevel!
    Forresten; jeg skal på strikketreffet!!!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Hei Bente!
    For en nydelig kjole!!! Kjedelig når du er godt igang og kunden
    ombestemmer seg... ( godt jeg ikke kan sy, så slipper jeg det problemet hihi)

    Tusen takk for kommentar hos meg!:) Ja, nå går det i rødt
    med disse lystrekkene, men kjøpte lilla også:))
    Ser du også har funnet frem til de nydelige hjertene fra Nille, det
    blir jo prikken over i`n da:))
    Jeg kjøpte vel det de har av hjerter der, og de i tre og plast borer jeg bare hull i:))

    Ønsker deg en superflott dag!
    Nydelige farger på den strikketingen:) blir spent å se hva/hvor du skal fryse hen:)

    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  8. For en lekker kjole. Så utrolig kreativ og spesiell. Er så moro å ha ting som ikke andre har :-) Synd at kunden ombestemte seg, men jeg er sikker på at det er ei lite snuppe der ute som kommer til å få stor glede av kjolen.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)