torsdag 14. februar 2013

Tusen jern i ilden.........

men altfor lite timer i døgnet :O)
Fikk ny telefon for en stund siden og det skal jeg love deg var utrolig frustrerende..... når man går fra modell " sveivetelefon " til en sånn flat , smart sak så byr det på et rent helvete for ei dame som meg :( På toppen av det hele så hadde jeg fått feil simkort ...... Men nå er alt bare velstand , da måtte jeg jo ut å sy et lite trekk til vidunderet :O) 
Sokkene mine er ferdig :O) Det er en herlig følelse å ta på seg nye raggsokker , tykke og med koselig mønster på .......  men her har det vel gått litt fort i svingene kanskje ... sjekk bildet under og finn feilen ...hahahaha .
Uansett , ble de utrolig gode å ha på føttene
♥ ♥ ♥
 Fortsetter med Bit for Bit teppet ..... her quiltes det :O)
Et lite prøveprosjekt i broderimaskinen .... serviettringer til bryllupet til vår kjære datter og svigersønn , hun kommer innom en dag og skal godkjenne dette ..... spennende oppgave jeg har fått nå altså :O) Bryllupet er den 18.mai , så da har jeg veldig god tid på meg :O)
Og til slutt en liten dugnad i drivhuset ........  Har sådd en del inne som skal settes ut til våren , dette gleder jeg meg veeeeldig til :) Våren er ei herlig årstid , ikke sant   ♥ ♥ ♥

9 kommentarer:

  1. de serviettringene blir jo kjempe fine :-)Nina

    SvarSlett
  2. Ja, livet er ikke alltid enkelt ;p Men sokkene var kjempefine uansett de!!!! Og posen til telefonen var kjempesøt!
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Ja, du har många projekt på gång! Sockarna är så fina och inte gör det något att det blev fel - det ska vara så!
    Jag är glad att min svärdotter inte vill att jag ska sy servettringar till bröllopet, det räcker att jag ska sy dukarna! Det är mycket som ska göras till bröllopet men kläderna till brud, brudgum och lilla brudnäbbet är klara. Skönt!
    Ha det riktigt fint!
    Kram Eva

    SvarSlett
  4. Oj, så mye lekkert! Skjønner godt du hadde trøbbel med den flate, nye ja. Selv har jeg en slik sveivesak, men har gått til innkjøp av nettbrett, så jeg får trent meg litt før jeg "må" gå til det skritt å investere i en smartphone. ;)
    Nydelig mønster på de sokkene, og det er jo bare kult at de ble litt forskjellige. =)
    God natt fra Tone

    SvarSlett
  5. Gratulerer med ny telefon. :) lekkert etui, nå bor telefonen veldig flott hihi.. :) Sokkene er nydelige, feilen er jo bare sjarmerende da.
    Så koselig med bryllup, så snill du er som syr serviettringer. Sikkert kjempeartig!
    Kos deg på denne snørike søndagen. :)
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  6. Så mye fint du lager! Masse arbeid med både strikking og sying ser jeg.
    Og kos deg i drivhuset også:)

    SvarSlett
  7. Så masse flott du har på gang.
    Flink du er.
    Klem Tone

    SvarSlett
  8. Nydelig stoff du har brukt på telefontrekket, og jeg må si det var en flott feil på sokkene ;), og som du sier de var gode på fotene tross alt, og det tror jeg på.

    SvarSlett
  9. Driftige dame, er imponert! Nyyyydelig farger på sokkene dine og flott mønster, og under kan man se at de er hjemmestrikkede hi hi. Min datter giftet seg 11. mai i fjor, tiden går fort men gled deg ☺! Jeg gleder meg til å se bilder av ferdige serviettringer.
    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)