fredag 17. desember 2010

FleeceKjole


Jeg har sett så mange artige fleecekjoler på forskjellige blogger nå at jeg måtte jo bare se å få sydd en jeg også. Et fleecepledd fra Jysk, alpakkagarn fra Sandnes og mønster + noe småting fra Stoff & Stil = FLEECEKJOLE


Det var ikke vanskelig i det hele tatt :0) Valgte sort og mosegrønt på denne her , men har lyst på andre farger også. Nå er jeg littegrann spent på hvor varm den kan være .


Har prøvd meg på en slik før men glemte trådretninger så den blei helt skjev, så den skal ikke ut blandt folk :) Fikk noen oppmuntrende ord fra Marianne så da var jeg igang på nytt. Nå fikk jeg det til så da kan det hende det blir noen flere etterhvert. Men ikke akkurat nå , for jeg har bittelitt annet å foreta meg om dagen :0) Snart jul og jeg gleder meg veldig.

9 kommentarer:

  1. Der ser du!!! Du fikk det til!!! Kjempetøff ble den :))) og JA, den ER varm :)))

    SvarSlett
  2. Den var jo kjempefin :)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  3. Oioi! Det var en flott kjole! Du er kreativ altså! Ønsker deg en fin-fin kveld!

    SvarSlett
  4. Så flott da. Er det noe du ikke kan da? Kjempeflink er du!

    SvarSlett
  5. Veldig fin! Fine detaljer - synes du har klart å sette ditt eget preg på den på en fin måte!

    SvarSlett
  6. Hei igjen!
    Flott blogg dette, denne må jeg følge :-)
    Elsker ragquilt'en din. Du skrev at du hadde "En stor pose på 25 kilo med flanel filler kjøpt hos Tess". Hvilken butikk er dette? Finnes den på nett.

    SvarSlett
  7. Kjempefin! Du må lage flere sånne. :)

    SvarSlett
  8. Flott kjole! Likte fargene,kan ikke se at den e skeiv noen veier... Vil også takke for spenningen du lagde for oss med din giveaway. Alltid morsomt, selv om en ikke vinner :) ha fine dager fram mot jul!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)