lørdag 4. desember 2010

SJAL Nr. 3


Ferdig med et sjal som jeg fikk bestilling på fra naboen. Hun likte så godt mønsteret på det offwhite sjalet jeg hadde laget men valgte en annen farge , som er til moren hennes i julegave. Jeg strikket det i Drops alpakka og det gikk med to nøster. Et nydelig garn å strikke av og mønsteret finner du HER







Dette driver jeg på med nå, russersokker til mannen. Finner mønster og setter sammen etterhvert som jeg strikker , synes det er veldig artig for da blir det ikke kjedelig. Disse sokkene er utrolig gode på foten og kjappe å strikke. Jeg skal også strikke et par til meg selv også , fordi jeg fortjener det :0)

1 kommentar:

  1. Så gøy blogg du har!
    KJEMPE flotte russe-sokker. Eg har dilla på å strikke slike selv og skal legge ut bilder etter jul!
    Ha en flott helg!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)