mandag 11. april 2011

Award igjen :O)


Da har jeg vært heldig å fått en ny Award , denne gangen fra AnneGretesHobbykrok Hun lager masse fint så ta gjerne en kikk i hennes blogg .
Denne Awarden skal sendes til 5 bloggere som har under 100 følgere. Jeg skal også fortelle 8 ting om meg selv :0)


1. Bor på landet , på et bittelite småbruk.
2. Er ikke tålmodig , når ting tar tid.
3. Hater å bake men liker å lage mat.
4. Liker å gå tur i skogen med bikkjene .
5. Våren er den beste tiden på året + julen .
6. Hater løgn og arrogante mennesker .
7. Skal veldig lite til for å glede meg.
8. Trenger bevis for å tro på ting.

Sender denne videre til disse 5

# Wenches Hobbykrok
# Vardag och flærd
# Lindastrikkerier
# Farmormor
# Hjerte GO`H design

3 kommentarer:

  1. Tusen takk Bente! Koselig med award ;) Har egentlig ikke tid til å surfe rundt i blogger om dagen, skal ha konfirmasjon om en måned, men gjør det allikevel. Mye koseligere enn å skrive handlelister, huskelister og lister for listenes skyld... ;p
    Ha en fin dag! Klem :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for awarden Bente.
    Ha en flott dag.

    SvarSlett
  3. Tack kära du för awarden, jag blir så enormt glad! Och kan du tänka dig att i söndag gav jag dig en award men har inte hunnit säga det till dig än!!! Titta in hos mig.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)