onsdag 6. april 2011

Kjekt å ha.....


Jakter stadig på kjappe , enkle ting å sy . Ei venninde hadde sydd noe kjekt som jeg viste jeg hadde sett før et sted . Jepp i "favoritter" var det , et tampong etui med plass til 8 tamponger. Veldig lurt å ha i håndvesken eller på tur . Mønsteret fant jeg her Etuiet var veldig enkelt og greit + at det gikk utrolig kjapt å lage det, det liker jeg vettu :0)






Da er jeg snart ferdig med stitcheriene , så nå begynner moroa med å sette dette sammen til et babyteppe eller vognteppe . Gleder meg :0) Det er veldig koselig med stitchery , avslappende i solveggen og husk å ta med kaffen .



Kos dere med våren ,klem fra Bente.

10 kommentarer:

  1. Å så nydelig det baby teppet kommer til å bli!
    Gleder meg til å se det ferdig :)
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Fine etuier og babyteppet,komer til å bli kjempefint.
    Ha en flott dag i det nydelige været.
    Klem fra wenche

    SvarSlett
  3. De etuiene var jo geniale! Og veldig søte, da ;) Teppet ditt blir dritlekkert... gjelder meg til å se det ferdig!
    Ha en fin dag! Klem :)

    SvarSlett
  4. De var jo riktig smart!
    Gleder meg veldig til å se babyteppet ferdig, det kommer til å bli se nydelig :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  5. For et flott babyteppe du driver å syr på, blir spennende å se det ferdig.

    Ligger en award til deg inne på bloggen min.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  6. Smarte små oppbevaringssystemer:) Det babyteppet blir utrolig flott tror jeg:)

    SvarSlett
  7. Det kommer att bli ett jättefint lapptäcke, ljuvliga broderier! Du måste visa när det är klart!
    Kram Eva

    SvarSlett
  8. Smarte etuier du har laget.
    Gleder meg til å se det ferdige teppet ditt,
    ser så lekkert ut det du har sydd.
    Du er så flink!!!
    Ha en fin torsdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  9. Så nydelig stitchery, du er så flink!!! Og takk for kommentarer, de er en fornøyelse å få for du skriver så mye moro!!! Men nå venter jeg litt på å se at du har brodert/sydd/strikket noe til dukkehuset ditt, for det er sikkert gjort på et blunk for deg.
    God kveld fra Mona

    SvarSlett
  10. Dette kommer til å bli et nydelig teppe! Gleder meg til å se det ferdig
    Ha en fin kveld :D

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)