tirsdag 30. oktober 2012

Juleverksted 2012.......♡♡♡

ble like koselig som fjorårets :)
Iår ble det laget julekort , der må jeg melde pass.. men de andre var superflinke og dette kan de . Linda og TrineLise har gjort dette en stund , mens Kristina og jeg er helt nybegynnere ...jeg er imponert over hva de fikk til :O)  Var veldig opptatt og glemte helt og ta bilder , men fikk alle til å ta bilder av de ferdige tingene og sende de til meg ...                     
Bilderace kommer her ....
Kristina sine flotte kort :) Tror hun lagde over 10 julekort og det for første gang ♥♥♥
  
Mine ting :) Lagde 1 tilogfra kort hihi.. og en sparebøsse av Norgesglass.  Her  fant jeg inspirasjon til det .
Linda sine flotte kort og tilogfra lapper :)
Trine Lise sine flotte kort :)
Etter en hel søndag med juleverksted passer det bra med litt god mat :) Det hele ble avsluttet med koldtbord og ifølge tradisjonen ...... der dukka jommen mannfolka opp til maten :)
♥♥♥
♥♥♥

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel gjennomført juleverksted! Årets første mon tro..? Masse lekre kort, og sparebøssa di var jammen superfin den også:)

    Takk for at du lot deg inspirere av bloggen min:-)

    Ha en forsatt fin tid før julen ringes inn - masse tid til flere kreative
    jule-sprell :)
    Hilsen Heidi

    SvarSlett
  2. Det høyrdest koselig ut med juleverkstad....og så flotte kort og sparebøsse som var laga!!
    Ja, kjekt med besøk til maten :))
    Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  3. Her var det jammen mye flott, og for et nydelig mat bort.
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Så roligt att träffas några vänner och ha julverkstad, det är så kul att pyssla tillsammans. Ni har gjort så mycket fint! Och god mat åt ni också ser jag!
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvarSlett
  5. Ingen tvil om at dere har hatt det kjempefint!! Og så mye flott dere har laget!! Jeg kunne også tenkt meg et sånt juleverksted.. Får se hva jeg får skviset inn, det skjer så mye på en gang... :/
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg, ble veldig fornøyd med teppet.. :)
    Og du, jeg tror vi treffes på strikketreffet på Skarnes?? Minns å ha sett navnet ditt på lista?
    Hihi, tenk at vi må til Skarnes for å treffes da.. Vi bor jo ikke så langt unna hverandre.. *humre*
    Ha en super kveld videre. :)
    Klem, Kristin
    PS: Jeg starter opp strikkekafe på Jordbærpikene i Sandefjord, 8 november kl 17.30-20, om du har lyst til å være med.. :):)

    SvarSlett
  6. Åå, så koselig det høres ut med juleverksted! Hvor masse man får produsert er vel egentlig ganske uvesentlig... eller? Her var det i hvert fall mange fine kort, ja :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)