onsdag 17. april 2013

Dette ga mersmak.....

og jeg har meldt meg på til neste år igjen :O)
Det ble " litt " garn og pinneshopping på treffet :) Ellers gikk helgen med til workshop , foredrag , masse god mat , maaasse skravling og latter + bittelitt strikking :) Har storkost meg , truffet nye venner , gamle venner , og fått masse inspirasjon ♥♥♥
 Bilder fra kosehelg med Projo :O) 60 - 70 damer på en plass , måtte jo bli bra det :)
Hadde det så bra der oppe i Odalen ;)  Jeg fikk også byttet til meg disse vottene laget av LivM , jeg sydde et trekk til Ipaden , som hun skulle gi til søsteren sin :O)

10 kommentarer:

  1. Ser du fikk med deg minst like mye garn som meg, hihi.. :) Bare å strikke masse, så vi kan fylle på mer på neste treff.. ;)
    Jeg har også meldt meg på, og jeg gleder meg! Ga virkelig mersmak, dette her.
    Jaggu har jeg klart å snike meg med på bildene også gitt, hihi.. :)
    Ha en super dag videre!!
    Klem, Kristin.

    SvarSlett
  2. Jag förstår att det var en lyckad träff, så många damer med samma intresse, och gamla och nya vänner, det kan ju inte bli bättre!
    Ha det fint, vännen!
    Kram Eva

    SvarSlett
  3. Så gøy det hørtes ut! Kos deg med masse nytt garn og inspirasjon!

    SvarSlett
  4. Ser veldig koselig ut.har fått med meg flere plasser at noen har vært på strikke treff men finner ikke ut hvor og når.Elsker å strikke og skulle gjerne ha vært på en sånn samling.

    SvarSlett
  5. Ser ut til at du har hygget deg ja :)
    Kjempestas med ny inspirasjon :o)

    SvarSlett
  6. Strikketreffene hos Projo har bare blitt bedre og bedre for vært år, det er tredje året jeg er med. Hvordan skal det ende. Er fult bestemt på å være med til neste år jeg også, det var kjempeartig å bli kjent med deg, så jeg håper vi treffes flere ganger.

    SvarSlett
  7. Takk for sist, Bente! Var veldig moro å treffe deg! Gleder meg allerede til neste år jeg også :) Er bare knall disse treffene! Og som vi får trimma disse dagene; etter tre dager med latter oppdaget jeg magemuskler jeg ikke visste eksisterte ;p Hva vi får strikka, er mindre vesentlig!
    Klem :)

    SvarSlett
  8. Takk for sist! Ja, vi satser på å komme på nytt treff neste år :) Masse lekkert garn har du fått med deg hjem også, da varer gleden lenge!

    SvarSlett
  9. Så ut til at dere koste dere masse ja. Og så mye deilig garn du kjøpte:) Nydelige votter du fikk byttet til deg også!

    SvarSlett
  10. Det såg ut som eit trivelig treff.....forstår at det ga meirsmak. Skikkelig kjekt å kome i lag å ha det sosialt.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil skrive noen ord her , det blir jeg glad for vettu :O)